JE TU NOVÝ SERIÁL SLOU GOALS
SKORO BYCH TU MOHLA POUŽÍT SLAVNÉ MOTTO STAVEBNÍHO SPOŘENÍ S LIŠKOU: NA TĚCHTO ZÁKLADECH MŮŽETE STAVĚT!
Protože přesně o tom pomalý život je. Nejdřív se postarat o to nejdůležitější, a to jste vy! Vaše pevné zdraví, váš dobrý pocit, vaše smysluplná životní mise, vaše konstruktivní myšlenky. A potom také váš šatník, váš byt, vaše vztahy s lidmi kolem vás. Dát sebe na první místo a urovnat si v sobě, co tam hapruje. To je pro nás pro všechny těžké, protože starat se o prblémy ostatních je o tolik snazší. A protože lidé učí to, co se nejvíc potřebují naučit sami, budu si tu s vámi tuto sezónu a možná celý rok psát o tom, jak ze sebe udělat životní prioritu.
Protože přesně o tom pomalý život je. Nejdřív se postarat o to nejdůležitější, a to jste vy! Vaše pevné zdraví, váš dobrý pocit, vaše smysluplná životní mise, vaše konstruktivní myšlenky. A potom také váš šatník, váš byt, vaše vztahy s lidmi kolem vás. Dát sebe na první místo a urovnat si v sobě, co tam hapruje. To je pro nás pro všechny těžké, protože starat se o prblémy ostatních je o tolik snazší. A protože lidé učí to, co se nejvíc potřebují naučit sami, budu si tu s vámi tuto sezónu a možná celý rok psát o tom, jak ze sebe udělat životní prioritu.
#20 Vědět, co chci
Připravuji pro vás v posledních několika týdnech nový obsah na weby, nová videa a součástí všech těchto příprav je také příprava doprovodného programu na SLOU DAYS. Po letech, kdy jsem se schovávala v zákulisí módního průmyslu, ve školách a na mezinárodních konferencích a veletrzích se chci věnovat VÁM. Ženám, které se každý den oblékají. Ženám, které nakupují. Které mají plné skříně a jsou zoufalé, že nemají co na sebe. Že jejich oblečení nevyjadřuje, kým jsou. Že se necítí sebevědomě. Ženám, které vědí, že v tomto životě jde o něco víc, ale nevědí, jak se k tomu dostat. Protože aktuální marketing má na všechno jedno jediné řešení: běžte nakupovat.
Ale nákupy jsou jen zakupování. Jako třeba zajídání. Neřeší ty nepříjemné pocity nepatřičnosti v jejich hloubce. Pouze na povrchu měníme jeden outfit za druhým, ale příčina přetrvává. A nejen, že příčina přetrvává, problém se dál prohlubuje, nabaluje se na něj shluk nových problémů. Třeba pocit nejistoty, protože peníze mizí neznámo kam. Pocit viny, protože naše generace tu ruší životní prostředí a znemožňuje našim dětem šťastný život. Pocit promrhaného života, ve kterém je jistě něco víc, ale v aktuálním nastavení se smrskává na nepříjemné pocity a krátkodobou úlevu, kterou přinese to, že si něco koupíme. Že něco sníme. Že si trochu zascrolujeme sociálními sítěmi a zjistíme, že je někomu hůř, než nám. O co horší je náš den, když v nás sociální sítě vzbudí závist, že všichni se mají líp… a že řešení je jít nakupovat.
A já bych vás ráda provedla úplně novou, neprobádanou cestou, kde se nepříjemné pocity neřeší nákupy. Cestou, kde ušetříte na dočasných řešeních a budete moct konečně investovat do vašich vlastních snů a cílů, které udělají váš život lepší v dlouhodobém horizontu. Řeknu vám o tom víc na SLOU DAYS a v dalších článcích a videích. Už se na to moc těším!
Součástí té cesty je také jasně si vydefinovat vlastní styl. Jasně vidět, kdo jsem. Jaká žena jsem. Jakou ženou bych se chtěla stát. Do jaké ženy teď rostu a jak se v tomto světě taková žena projevuje, jak se obléká, jak vyjadřuje svou jedinečnost. A protože jsem dobře okovaná kovářova kobyla, tak se v posledních několika týdnech snažím najít vizi toho, kým bych se chtěla stát. A ta vize mi potom pomůže vytřídit šatník. Pomůže mi při rozhodování, zda potřebuju tu novou blůzku nebo ne. Bude mi totiž hned jasné, zda nová blůzka zapadá do mé vize, nebo ne. Mít tu vizi sebe je prostě strašně důležité, strašně praktické. A zaráží mě, jak složitý úkol to pro mě je.
SLOU STYLE je totiž mnohem víc, než jen šatník nebo osobní styl. Je to autentické vyjádření toho, kdo jste. Je to takový sen o tom, kým se v procesu života chcete stát. A já mám ráda velké sny. Protože dokud vás vaše sny neděsí, nejsou to sny. A proto mi tak dlouho trvá definovat, jakou ženou se chci stát. Pomalu dorůstám, pomalu si přiznávám, kým chci být. A pomalu si dávám dohromady vizi nové Kamily.
A o to víc se těším, jak vás provedu po této cestě, která dá smysl vašemu šatníku, vašim penězům, vaší přirozené kreativitě a tvořivosti a na jejímž konci budete jasně vědět, co chcete.
Připravuji pro vás v posledních několika týdnech nový obsah na weby, nová videa a součástí všech těchto příprav je také příprava doprovodného programu na SLOU DAYS. Po letech, kdy jsem se schovávala v zákulisí módního průmyslu, ve školách a na mezinárodních konferencích a veletrzích se chci věnovat VÁM. Ženám, které se každý den oblékají. Ženám, které nakupují. Které mají plné skříně a jsou zoufalé, že nemají co na sebe. Že jejich oblečení nevyjadřuje, kým jsou. Že se necítí sebevědomě. Ženám, které vědí, že v tomto životě jde o něco víc, ale nevědí, jak se k tomu dostat. Protože aktuální marketing má na všechno jedno jediné řešení: běžte nakupovat.
Ale nákupy jsou jen zakupování. Jako třeba zajídání. Neřeší ty nepříjemné pocity nepatřičnosti v jejich hloubce. Pouze na povrchu měníme jeden outfit za druhým, ale příčina přetrvává. A nejen, že příčina přetrvává, problém se dál prohlubuje, nabaluje se na něj shluk nových problémů. Třeba pocit nejistoty, protože peníze mizí neznámo kam. Pocit viny, protože naše generace tu ruší životní prostředí a znemožňuje našim dětem šťastný život. Pocit promrhaného života, ve kterém je jistě něco víc, ale v aktuálním nastavení se smrskává na nepříjemné pocity a krátkodobou úlevu, kterou přinese to, že si něco koupíme. Že něco sníme. Že si trochu zascrolujeme sociálními sítěmi a zjistíme, že je někomu hůř, než nám. O co horší je náš den, když v nás sociální sítě vzbudí závist, že všichni se mají líp… a že řešení je jít nakupovat.
A já bych vás ráda provedla úplně novou, neprobádanou cestou, kde se nepříjemné pocity neřeší nákupy. Cestou, kde ušetříte na dočasných řešeních a budete moct konečně investovat do vašich vlastních snů a cílů, které udělají váš život lepší v dlouhodobém horizontu. Řeknu vám o tom víc na SLOU DAYS a v dalších článcích a videích. Už se na to moc těším!
Součástí té cesty je také jasně si vydefinovat vlastní styl. Jasně vidět, kdo jsem. Jaká žena jsem. Jakou ženou bych se chtěla stát. Do jaké ženy teď rostu a jak se v tomto světě taková žena projevuje, jak se obléká, jak vyjadřuje svou jedinečnost. A protože jsem dobře okovaná kovářova kobyla, tak se v posledních několika týdnech snažím najít vizi toho, kým bych se chtěla stát. A ta vize mi potom pomůže vytřídit šatník. Pomůže mi při rozhodování, zda potřebuju tu novou blůzku nebo ne. Bude mi totiž hned jasné, zda nová blůzka zapadá do mé vize, nebo ne. Mít tu vizi sebe je prostě strašně důležité, strašně praktické. A zaráží mě, jak složitý úkol to pro mě je.
SLOU STYLE je totiž mnohem víc, než jen šatník nebo osobní styl. Je to autentické vyjádření toho, kdo jste. Je to takový sen o tom, kým se v procesu života chcete stát. A já mám ráda velké sny. Protože dokud vás vaše sny neděsí, nejsou to sny. A proto mi tak dlouho trvá definovat, jakou ženou se chci stát. Pomalu dorůstám, pomalu si přiznávám, kým chci být. A pomalu si dávám dohromady vizi nové Kamily.
A o to víc se těším, jak vás provedu po této cestě, která dá smysl vašemu šatníku, vašim penězům, vaší přirozené kreativitě a tvořivosti a na jejímž konci budete jasně vědět, co chcete.
TIPY
#1 E-BOOK JAK MÍT VŽDY CO NA SEBE
Nejspíš už ho máte, ale udělali jste si opravdu poctivě všechna cvičení? E-book Jak mít vždy co na sebe je určitě první krok na cestě k smysluplnému šatníku a penězích na vaše opravdové sny! O krok dál vás zavede kniha SLOU. A kompletní SLOU STYLE principy pro vás má... > |
#2 DOPROVODNÝ PROGRAM SLOU DAYS
Poprvé a možná naposled s vámi budu v sobotu ve třech přednáškách sdílet principy SLOU STYLE, díky kterým budete bohatší, budete vypadat skvěle, cítit se sebevědomě a ještě zachráníte planetu pro příští generace. A těšit se můžete i na další úžasné inspiravní ženy! Mrkněte na kompletní PROGRAM a pořiďte lupeny. |
BLOG KAMILY B. BOUDOVÉ
|
SLOU partneři
© Kamila Boudová 2015-2022
ICO: 02914701
© Kamila Boudová 2015-2022
ICO: 02914701