SLOU
  • Home
  • KNIHY
  • BLOG
  • TIPY
  • O NÁS
  • KONTAKT
  • Home
  • KNIHY
  • BLOG
  • TIPY
  • O NÁS
  • KONTAKT

Podmínky zařazení do soutěže

KDO SE MŮŽE ZÚČASTNIT
Zúčastnit se mohou jednotlivci i týmy o maximálně pěti členech. Soutěž je věkově neomezená. Do soutěže můžete přihlásit i již existující značku, nesmí však být 10.6.2018 na trhu více jak rok. 

FORMA A ROZSAH PROJEKTU
Do soutěže odevzdají jednotlivci či týmy PDF soubor o rozsahu maximálně 20 stran. Pro obsah vaší prezentace se můžete inspirovat v prezentaci od Moyomi.  Pokud s tím potřebujete pomoct, tak exklusivně pro účastníky soutěže je k mání zdarma Moyomi workshop BOOST. Požádat  si o něj můžete do 30.04.2018 zde.
​

CO HODNOTÍME
Nejvíc bodů u nás získá značka, která maximálně souzní s našimi ideály a hodnotami:
  • estetika
  • udržitelnost
  • inovace
  • koherence v marketingové strategii

​ČASOVÝ HARMONOGRAM 

Termín odevzdání projektu je 20. května 2018.
Vyhlášení vítěze proběhne v sobotu 16. června 2018 v rámci doprovodného programu SLOU Days.
​
CENA PRO VÍTĚZE

Vybraný projekt získá:
  • prize money 10.000 CZK
  • zdarma stání na SLOU Days v listopadu 2018
  • 4 hodiny Fashion Business konzultace s Kamilou Boudovou
  • support a konzultace o od HitHit
  • 3 hodiny strategické konzultace u společnosti Flagship CSR Consultancy
  • 4 hodiny PR konzultace v Artspeak PR
  • Kompletní přístup k workshopům na platformě Moyomi
  • knížky Zodpovědná Firma od nakladatelství PeopleComm pro všechny členy týmu
  • Výstavní prostor v galerii českého designu v centru Prahy

PODPORA
SOUTĚŽ PODPORUJE ASOCIACE MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ SKRZE PROGRAM SVOU CESTOU. 

KONTAKT 
PARTNERSHIPS@SLOU.CZ ​
Chci se přihlásit

Vítěz S Brand 2017

Picture

S Brand má za sebou první úspěšný ročník a na našeho vítěze jsme právem hrdí!
​Takhle výhra zapůsobila na tým Créeme.

 „Dvihla som telefon so slovami. Vyhrali sme vsak? 
A Sonka sa ozvala- aaaaaaaanoo.

Ohromne sme sa tesili. Sme skutocne velmi vďačné za najlepší S Brand, pretože uznanie od módnych špecialistov a expertov na udržateľnosť je pre nas to najvacsie ohodnotenie. Bolo to nakopnutie v pravy cas. 
​Na znacke sme pracovali necely rok a verim tomu ze keby sme sa neprihlasili do tejto sutaze, pracujeme na nej dodnes.

Sme stastne ze sme to skusili a isli s kozou na trh. Bolo to ako ked stojite s lyzami na zasnezenom kopci a stale vahate ci sa pustit alebo nie. A potom pride vas ocko a pocitite jemne podsrrcenie so slovami " Len smelo ". Zo zaciatku potrebujete niekoho ako oporu, kto vas bude viest ukaze vam finty ako nato.
My sme ich vo vyhre ziskali vo forme kvalitnych konzultacii od profesionalov v biznise, PR ci marketingu. Finančna odmena nám vedela pokryť náklady na kvalitné video pre crowdfunding. Ten sme spustili v júni 2017. My sme po dvoch týždňoch mali vyzbieraných asi 20% a hlavnú polovicu sme vyzbierali 6 dní pred skončením kampane, a dokonca sme aj našu požadovanú sumu presiahli o 13% a z 8500 eur nakoniec bolo krásnych 9605.
Zároveň sme mali posledné štyri dni na facebooku spustené reklamy, ale to bolo nič oproti tomu, ako nás ľudia organicky zdieľali, cez reklamu bol dosah 2000 ľudí, a organicky vyše 20 000.
“
​

Créeme proletěli českými i slovenskými médii, letos spustili vlastní online shop a dámy právě pracují na nové kolekci. A nám je prostě krásně, když vidíme, jak se jim daří.
​www.creeme.eu ​​
Picture

SLOU partneři 

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Picture
Picture

PARTNEŘI SOUTĚŽE S BRAND

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture

Picture
SLOU DAYS
BLOG
O NÁS
KONTAKT

​
​
​© Kamila Boudová​ 2015-2019
ICO: 02914701